lördag 23 juli 2011

Spontan utgång.

Jag som inte skulle gå ut..

Kvällen började med ett glas vin på en lokal pub tillsammans med några utav mina flatmates...







... och slutade ensam på en lokal klubb. 










Och någonstans däremellan var vi alla på den lokala klubben. På något sätt lyckades jag få in oss alla fyra helt gratis (där sparade vi totalt 20 pund). Fint av mig, fint av dem. Det var liveband när vi kom och livet var bara allmänt bra. Någonstans runt tresnåret traskade mina flatmates hem, men jag ville dansa mer, så jag stannade till stängning och traskade hemåt strax innan fyra. Fint var det och jag hade kanonkul hela kvällen! 

Men nu måste jag väl sitta hemma i kväll gissar jag.. skulle ju faktiskt gjort det i går. Hmm... hur ska detta gå?

Ps lägg märke till regnbågskillen. Riktigt stilig kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar