måndag 4 juli 2011

För bra för att vara sant?

I går skrev jag om hur bra jag trivs på mitt jobb. Hur bra jag trivs med människorna. Att allt bara blir bättre och bättre för varje dag, att jag får nya uppgifter, ansvar.

I dag får jag meddelande om att jag ska flyttas till en annan shop. En utav de nya. Redan nu på onsdag. Från onsdag och veckan ut ska jag vara där.. mer vet jag inte. Mer visste inte min chef heller.

Det här är huvudkontorets beslut och jag känner att jag inte är helt nöjd med det, Joanna (chefen) verkade inte heller helt nöjd. Vem fan är egentligen nöjd med det? Jag vill inte. Fast jag kanske borde känna mig utvald.. Jag undrar hur de har kommit fram till det här beslutet, skulle vara himla intressant att veta. Men, eftersom att jag inte vet bättre, tänker jag känna mig utvald, och hedrad.

Jag hoppas det är sjukt roliga människor på det andra stället och att chefen är minst lika bra som min nuvarande. Annars vet jag faktiskt inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar