måndag 25 juli 2011

Should I stay or should I go

Alla dessa beslut. Stanna eller gå, samma rum eller ett annat. Hålla ut eller byta jobb, klaga eller inte.

Jag har bestämt mig för att stanna i min nuvarande flat i två månader till. Det vill säga bo kvar tills det nuvarande kontraktet går ut (en månad kvar) och sen skriva kontrakt på tre nya månader. Stanna en av dessa tre och sedan eventuellt överlåta kontraktet till någon annan. Men det får vi se, kanske slutar med att jag stannar hela tiden i slutändan i alla fall. Den som lever får se (logiskt nog).

Hur som helst var planen att gå på en visning av ett rum i dag, jag hade bestämt tid med några, åkte dit. Smsade när jag stod utanför, eller trodde att jag gjorde det i alla fall. Inget svar. Ringde. Inget svar. Väntade lite. Ringde igen. Inget svar. Åkte hem i stället. De har försuttit sin chans. Klantiga eller så skötte de bara situationen allmänt dåligt. Vet inte vilket. Skiter i't.

Tyckte det var så fint med alla blommorna så jag kunde inte låta bli att fota. Den puben gillar jag. 
Gatukonst.

Åkte Overground..

... och såg mitt älskade Camden från en annan vinkel. Fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar