söndag 3 juli 2011

Klättrar lite på karriärsstegen.

När söndagen börjar lida mot sitt slut och man inte ens är ledsen, inte ens lite, över att måndag och en ny arbetsvecka är på ingång. När man ser fram emot det och tycker att det ska bli roligt att gå till jobbet i morgon, trots att man börjar klockan 07.00 (och är ungefär universums tröttaste på morgonen), så måste det betyda att man har hamnat rätt. Vi känns som ett så himla härligt gäng.

I morgon ska jag börja som trainee för the langer. Vilket innebär att jag ska lära mig att göra alla våra yoghurtar, smoothiesar och snacks under den här kommande veckan. Sen veckan efter ska det vara min uppgift att fixa med allt det där på egen hand

Jag har också börjat lära mig kaffemaskinen och i fredags gjorde jag en latte till chefen (he he, vad gör man inte för att impa lite. Tyvärr visade det sig att hon inte dricker kaffe, men hon öppnade locket och synade den och var nog lite impad i alla fall och så sa hon att det såg väldigt bra ut).

Förra veckan fick jag även förfrågan från vår nya manager om jag skulle kunna tänka mig att börja beställa drickan till vår shop, och ha ansvar för det. Mer än gärna svarade jag, och jag ska väl få börja introduceras lite för det snart också.


Jag har jobbat där i lite mer än en månad, sa jag det? 

Jag bjuder på en suddig bild. Poängen är egentligen att stolt visa upp att
jag gjort mig av med trainee och ersatt den med en julia. woop woop

2 kommentarer:

  1. Inte illa. Grattis!!

    SvaraRadera
  2. Hihi det blev fel - skrev jag namn? Det var i alla fall jag som skrev nyss också. /Kram Mamman

    SvaraRadera