söndag 3 juli 2011

Jag tror någon bytte upp sig.

Till slut har jag nu bytt rum. Efter mycket om och men, kan man väl lugnt säga.

Lucy bangade och jag och Jarrod bestämde oss för att vi skulle byta, bara han och jag. Det blir lite dyrare för mig än om jag skulle ha tagit Lucy's rum, men det här rummet är mycket större, det har en garderobsvägg och dubbelsäng.

Så här ligger jag nu nerbäddad i en stor härlig dubbelsäng som jag har hela alldeles för mig själv! För första gången på en dryg månad kan jag också öppna fönstret, samt dra upp persiennen (i mitt gamla rum var fönstret ovanför Julian's säng, så det var inte direkt så att jag kände att jag ville hålla på och klättra i den hur som helst för att försöka öppna fönstret...). Det känns helt kanon och jag ser många fördelar med detta rum!

När jag vaknade upp i morse kände jag att "shit vad livet är bra och gud vilken härlig dag detta är!". Jarrod kände nog inte riktigt likadant när han vaknade. Vi hade lite BBQ-party på vårt tak igår kväll/natt och jag tror att någon drack lite för mycket.... Men vi andra hade ganska kul åt det i alla fall.

Jag har lite bilder från kvällen, men jag lägger upp de i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar