fredag 22 juli 2011

Det är fredag, mina vänner.
































Jag är typ sjuk. Har gått och dragit på mig en riktigt skön förkylning med hosta och grejer. Därför har jag bestämt mig för att det blir hemmakväll med datorn (leta nytt boende, berätta om svenskbesöket, chilla lite på facebook, lyssna på skön musik) i kväll. Dock är jag (precis som varje fredag) väldigt taggad på att gå ut och dansa! Men det blir inget av det i kväll.. Kanske i morgon, kanske går till favvohaket och dansar loss lite. Det beror på hur jag känner mig. Tänkte parta loss på ett antal häxblandningar (honey, fresh mint, ginger, lemon och hett vatten) som visst ska göra susen. Hoppas det är sant. Vore nice att vakna upp i morgon och må som en sommardag bara sådär. Nog pladdrat.

Nu ska jag gå ut på en promenad och se "bortom lejonriket". Har inte varit där borta. Tänkte kika vad som finns där. Kanske finns en ascool elefantkyrkogård som jag har missat och som jag bara måste se. Vore ju dumt att chansa liksom. Nu skiner ju till och med solen, så det är bäst jag snor mig på!

Talk to you later.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar