söndag 10 juli 2011

Så länge du är med mig.

Vänner är som blommor på en äng fylld utav alla möjliga sorters blommor. På håll ser alla mer eller mindre likadana ut. Men om man går närmare ser man att det finns ett fåtal som sticker ut ur mängden. Vissa av dessa är även fridlysta, eftersom att det inte finns så många utav dem. Dessa fridlysta blommor måste man vara extra rädd om. Precis så är det med vänner också.

Varje dag, vecka och år passerar människor i ens liv, vissa stannar ett tag, andra går direkt och en del stannar för evigt. Det är de som stannar för evigt man måste vara extra rädd om, ta extra väl hand om. Det är dem som är som de där fridlysta blommorna, man vill inte att de plötsligt ska försvinna ur ens liv. På min blomsteräng är ni de där sällsynta, extra fina, fridlysta blommorna. Jag har så många otroligt fina, fantastiska och helt oförglömliga minnen med er. Det betyder så himla mycket för mig. Ni betyder så otroligt mycket för mig.

I drygt tio år har vi funnits i varandras liv, och jag hoppas verkligen att det blir minst lika länge till. Jag vill vara med er för alltid. Ni är så otroligt mycket kärlek för mig. Ni är så fantastiska på alla sätt och vis. Jag planerar min framtid med er, det finns så mycket jag vill upptäcka tillsammans med er. Ni är bland det vackraste som går i ett par skor, eller i tre par.

Om tre dagar står vi här åter tillsammans allihop och ska spendera fyra underbara dagar tillsammans. Samla nya minnen. Jag längtar så att jag håller på att spricka!

Allt kommer bli bra, allt kommer lösa sig. Alltid. Så länge ni är med mig. Lova att aldrig någonsin lämna mig.



1 kommentar:

  1. fy fan va fint, så otroligt fint! jag ryser näsr jag läser det. åhh <3

    SvaraRadera