lördag 5 februari 2011

Ursäkta röran, vi bygger om!

Fy fan vad det ser ut i mitt rum! Det är gräsligt faktiskt!

Jag har en plan, men ingen tid. Det är det som är mitt problem. Saken med mig är att; ska jag påbörja någonting vill jag också hinna slutföra det. Det är därför det aldrig händer något med mitt rum. Det har, mer eller mindre, sett ut så här i tre år nu. Förstår ni, TRE ÅR!!! 

Jag har till och med grejer hemma för att fixa - hyllor, draperi, skenor till taket, ett fint överkast till sängen och tre fina kuddar att pryda överkastet med. Det är tiden jag saknar.

Visst har jag tid, men aldrig så mycket tid att jag hinner bli klar med allt. Aldrig så mycket tid att jag hinner rensa i röran. Och vet ni vad det sjukaste av allt är? Det är att jag mår psykiskt dåligt av att det ser ut så här. Det är sjukt, när man tänker närmare på saken.

Men på söndag, i morgon alltså, då kommer Josephine hit. Först ska vi jobba. Jag till åtta och hon till nio. Sen blir det middag här, hemma hos mig, och sen sover hon över. Och på måndag, då händer det grejer! På måndag ska vi ta tag i det här!! För är man två går det både lättare, fortare och är snäppet roligare! Hur bra som helst! Så det är alltså det vi ska ägna vår måndag åt, innan vi ska på möte på jobbet (vi jobbar på samma jobb, men det är inte så vi känner varandra).

Och ja, jag skäms över att det ser ut så här!

En del utav mina kläder.
Man ser inte mitt golv så bra...
Mitt skrivbord. Rakt fram kan vi se ett gäng Gainomax uppradade. 
Snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar