tisdag 22 februari 2011

Åå, åka pendeltåg

Nu är det slutåkt, inget mer pendeltågsåkande för mig på ett tag (den i Stockholm åker jag ju aldrig). Nu sitter jag på ett x2000-tåg på väg hem till Stockholm igen. Det har varit tre trevliga dagar i Göteborg med mycket mys, shopping och umgänge med härliga tjejer.

Jag har hunnit träffa tre tjejer som jag inte har träffat på väldigt länge under min vistelse där nere. Superkul!  Emma som jag har bott hos, Marika och Melinda. I dag var jag och Melinda och fikade och pratade Ghana-minnen, nutid, framtid och utbytte roliga historier och erfarenheter. Sen blev det en liten sista runda i Nordstan och jag är helt hopplös, så jag köpte faktiskt en superfin, blommig, tunn tunika/tröja. Den kommer vara super till jeans!

Förutom den blommiga tröjan blev det tre par byxor, en jeansklänning och en kavaj med hem. Jag är nöjd, även om jag kan känna en viss ångest. Men det är okej, jag behövde de där byxorna. Faktiskt.


Uppdate: Det är ju så klart spårvagn jag menar.. inte pendeltåg. Tänk att jag säger fel hela tiden.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar