fredag 25 februari 2011

my room

Mitt rum börjar ta form, wiii!

I går var jag och Josephine på IKEA och jag köpte en himla massa bra som vi sedan monterade upp på väggar och fixade med. (Josephine är min personliga hållare - hon håller, jag styr och ställer, borrar och skruvar. Hur bra som helst!) Allt blir så bra och jag bara känner att jag har så jävla bra smak! Fan vad bra jag är faktiskt!


IKEA är ett jävla fint påhitt - det gjorde du bra Kamprad! 


Jag ska lägga upp bilder sen när det är klart. Före och efter kanske det blir om det är tur. Men det blir inte förns någon gång i nästa vecka skulle jag gissa för nu ska jag jobba en massa = allt tar mycket längre tid innan det blir klart eftersom att jag inte har hela dagar på mig att fixa. Men det kommer vad det lider.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar