tisdag 15 februari 2011

En händig man

Ibland blir jag bara så sjukt nöjd och stolt över mig själv! I dag gick jag upp i hyfsad tid och kände mig på toppenhumör, livet känns bara allmänt bra för tillfället. Så himla härligt! Gick till centrum och köpte lite smågrejer och tog mig sedan, tillsammans med Josephine, till närmsta byggaffär och införskaffade skruvar och ny packning till kökskranen. Därefter blev det en skön promenad hem i vintersolen. När vi kom hem var det borrande, skruvande, matlagning och byte av packning som stod på schemat. Kände mig så himla bra som fixade det! Vår kran har nämligen, på senaste tiden, bara blivit värre och värre och i morse rann(!) det om den för att packningen var så fruktansvärt dålig!

Jag satte även upp tre hyllor i mitt rum och har sorterat och rensat vidare. Jag tycker att jag slänger och slänger, men ser ingen skillnad i alla fall! Jag har slängt två, om inte tre, påsar med skräp ur mitt rum redan och det är hur mycket som helst kvar!!! Men jag kämpar vidare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar