tisdag 22 februari 2011

Mysmorgon

I dag är vi lite sega. I går myste vi med frukt, vit choklad och Kalle och chokladfabriken. Emma somnade, men jag är helt frälst av Oompa-loompierna. Jag ska bli en sådan i mitt nästa liv. Det är bestämt nu. Och så måste jag bara; Hur bra är inte Johnny Depp? Jag älskar honom, han är min gud. Fan vad bra han är!

Nu ska vi äta lite frukost framför Efter tio med Malou och sen ska vi väl så småningom ta oss in till staden för att köpa mina byxor som pengarna inte räckte till i går. Sen ska jag träffa Melinda som jag lärde känna när jag var i Ghana för ett år sedan. Hon bor här i götet så jag måste ju passa på. Det ska bli så roligt!

Sen runt tjugo i sju går tåget tillbaka hem till Hufvudstaden.
Have a nice day allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar