onsdag 15 juni 2011

Vad gör man i London om det regnar? Sitter på puben så klart!

I söndags hade jag bestämt med Hanna, en tjej som jag lärt känna genom skolan, att vi skulle till Notting Hill. Så jag mötte upp Hanna och två kompisar till henne nere vid Notting Hill Gate. Planen var att gå på Portabello Market. Men det regnade och marknaden var därför stängd. Vi promenerade längs hela Portabello Road i regnet, kikade i några utav de små butikerna längs vägen. Jag köpte mig en Crep med Nutella och färska jordgubbar. Hur smarrigt som helst!

Vi vandrade hela vägen tillbaka igen. Tittade in på en pub för att äta något, slippa vara ute i regnet. Där blev vi kvar. Vi hade hur trevligt som helst. Jag beställde in en tallrik med Nachos, guacamole, salsa och gräddfil. Allt var hur gott som helst förutom Natchosarna. Hanna åt Fish and Chips och Max åt fyra svindyra skivor tomat med mozzarella. Vi drack Pimm's. Max åkte hem och vi andra satt kvar i några timmar till och drack mera Pimm's. Kanondag!






















Temafärgen för dagen var orange - min, Victor och Philipp's favoritfärg.

1 kommentar:

  1. Fina bilder! stället verkar ju supermysigt! :D
    Hahaha lite kul att allt var gott utom nachosarna, åt du bara rörorna eller? ;)
    Gillar att ni hade färgtema! Han i orangea tröjan, är det Philip som gick i din skola och alltid hade orange tröja?
    PUSS <3

    SvaraRadera