lördag 11 juni 2011

A taste of Spain

Förra helgen var jag, Patricia (från mitt jobb) och hennes två kompisar Alba (Alba hade jag träffat innan, hon och jag var på introduktionen samtidigt, med andra ord jobbar hon också på Pod) och Layla. De hade stängt av hela Regent Street och så var det musik och olika aktiviteter över hela gatan och så var det lite olika matstånd lite här och var. Dock var det så lång kö överallt så vi gick mest bara runt och tittade. Det var inte helt proppat med folk, men det regnade, så det var väl därför. Dock var det fortfarande mycket folk.

När vi strosat runt en stund bestämde vi oss för att promenera till Covent Garden och sätta oss på Neal's Yard och äta lite. Så det gjorde vi och jag gillade verkligen det stället - bortsett från att det var dyrt, de vägrade att  låta mig ändra lite på pizzan (jag ville byta ut svampen mot lök, men då var jag tvungen att betala extra.. för de gör inte så. Idioti) och servitören var lite lätt mongo och allmänt störig.








1 kommentar: