lördag 4 juni 2011

BBQ

I kväll är jag bjuden till en kollega på BBQ party. Så det är det som händer i kväll. Lite spännande sådär, jag har ingen aning om vilka som ska dit, om det är några andra från jobbet, någon jag känner. Ingen aning alls. Men det blir kanon, vilket som! Det är ju lite människor i alla fall, och det är ett bra tillfälle att skaffa sig lite nya kompisar! Kompisar här är lite av en bristvara, de jag har hunnit skaffa mig på mina två månader här har hunnit åka hem (de flesta i alla fall) och nu när jag jobbar kommer jag ju inte träffa några i skolan och så, så det är bara att ta alla tillfällen som ges till att träffa nya människor, man vill ju inte vara en ensamvarg i London hela sommaren och hösten!

En annan kollega (som jag för övrigt tycker väldigt illa om) frågade mig, första dagen på jobbet, (tror det var det första han sa till mig till och med) om jag var gift och dagen efter blev jag bjuden på det här BBQ partyt. Ja, vad ska man säga..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar