söndag 12 juni 2011

När vi dansar runt i Londonnatten

I fredags var jag och Love ute. Vi började kvällen med ett glas vin på 28:e våningen på Hilton Hotel på Park Lane. Utsikten var helt sjuk! Vi såg ut över hela Londonnatten. Fantastiskt. Efter att vi njutit vinet och njutit utsikten tog vi oss vidare till SoHo för att gå på gayklubb (yes, äntligen gick min dröm om att få gå på gayklubb i uppfyllelse!). Vi köpte oss en varsin dricka, pratade med en snubbe och jag gjorde bort mig lite (råkade säga sanningen - att Love är 20 och inte äldre). Därefter gick vi till ett annat ställe i SoHo, där var vi bara i 10 minuter eftersom att de stängde sen.. men det var inget inträde så det spelade ingen roll. Vi ville bara kolla läget. När musiken stängdes av och det var dags att gå därifrån gick vi vidare till Tiger Tiger vid Piccadilly Circus och dansade tills de stängde klockan 3 (en timma och 15 minuter hann vi vara där). Jag har hört så mycket om Tiger Tiger och varken jag eller Love hade varit där tidigare, så vi kände att vi var tvungna att gå dit och kolla läget innan Love åker hem (på tisdag). Det var hur stort som helst, massor med olika rum och längst ner var det 80-tals-disco musik. Hur roligt som helst! Det är ju min favorit, alla kategorier. Det var en riktigt bra kväll och när jag, efter att ha åkt fel med bussen, äntligen var hemma hade klockan hunnit bli halv sex på morgonen och jag hade därmed dygnat, då jag började jobba klockan sju på morgonen. Värd dag, kväll, natt. 









Jag var rätt ensam om att vara tjej på det här stället. Förstå lyckan i det!? 
Om de bara hade varit hetro.... 





1 kommentar: