lördag 25 juni 2011

Midsommar i Hyde Park

Känner mig lite lätt opepp. Seg. Väger fördelar mot nackdelar. Drar ut på tiden. Sitter halvfärdig och låter tiden gå. Varför? Jag vill ju. Funderar på om jag kommer ångra mig om jag inte åker dit. Jag vet att jag kommer ångra mig. Klockan har blivit så mycket. Ingenting har blivit som det var tänkt. Känns som att det blir fel vad jag än beslutar mig för att göra. Funderar på att åka bort till Camden och sätta mig på en Pub. Jag har ju verkligen sett fram emot det här med midsommar i Hyde Park. Skit också.

Samtidigt har jag ingen att åka dit med. Vilket gör mig lite mer otaggad. De som är där kommer hunnit bli fulla. Men det är nog väldigt kul där. Men jag skulle föredra att ha någon i alla fall. Sen åker man ju dit för att träffa massa roliga människor också.. men, men, men... jag vet verkligen varken ut eller in. Känns som det blir fel hur jag än gör. Kommer ångra mig vilket som, kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar