torsdag 15 december 2011

Tomten finns, jag har redan sett honom.






Efter jobbet idag tog jag mig en snabbsväng på stan och uträttade lite ärenden. Köpte lite saker som jag vill/behöver innan jag åker hem. Åt middag på Selfridge's, Pad Thai. Äntligen! Införskaffade en ny resväska eftersom att den andra skickades hem med mamma och pappa. Tog mig en sväng förbi kyrkan för att säga hej då och julmysa lite. Träffade tomten och fick en för tidig julklapp. Stannade till hos Krizty och hängde lite. Pratade, sa hej då.

Det är väl ganska exakt vad min dag har bestått av.

I morgon blir det upp tidigt igen. Packa, ta en sväng till Camden och uträtta lite mer ärenden, samt ta farväl av detta underbara ställe. Jobba. Hem och käka mysmiddag med tjejorna och skeda med Tessan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar