fredag 16 december 2011

Packar, packar och packar, men är ändå inte riktigt packad.

Att packa ner hela sitt liv i ett gäng resväskor och dra iväg är väl en sak, men att sedan få med sig hela sitt lilla liv hem igen, det är fanimej något helt annat. Tänk att det ska vara så knepigt att få plats med allt och att det dessutom ska väga lagom. Jag skulle vilja påstå att det är en omöjlighet. Det går inte. Jag är riktigt  trött nu, trött som fan. Jag gick upp klockan sju i morse, och trots det har jag inte hunnit allt jag ska. Tänk att tiden aldrig riktigt räcker till. Jag förstår helt ärligt inte. Varenda dag den här veckan har jag gått upp runt sju-åtta och gått och lagt mig tidigast klockan ett. Det är ju fan inte klokt.

Men nu ska jag i alla fall gå och tvätta ansiktet, packa ner några sista grejer för i kväll (i natt) och sen ska jag sova i några timmar innan jag ska upp och jobba igen. Det allra sista får jag ta i morgon. Hur ska detta sluta egentligen!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar