lördag 10 december 2011

Fortsätter att fixa och dona

Dagen idag har varit en bra dag och, trots att jag gick upp klockan åtta i morse, så känner jag att tiden inte riktigt räcker till, att den bara rusar ifrån mig. Hela morgonen höll jag på och packade, plockade, rensade. Städade, fixade. Sen åkte jag och mötte upp Alessandra i Shepherd's Bush och shoppade en del julklappar och så lite smått och gott till mig själv. Det blev käk på Nando's, men inget skridskoåkande. Åkte därifrån runt 18-tiden, kånkade och hade mig med alla mina påsar på bussen. Ringde Krizty och pratade om livet en liten stund, bokade in en dejt innan jag åker. Ringde mamma och stämde av helgen och allt vad den innebär. Och så åter till packande, städande, röjande. Jag har rensat ut allt jag har i matväg och skänkt bort till bättre behövande (mina flatmates). Skrivit lite julkort har jag gjort också. Måste dock köpa några fler i morgon.


Vuxenpoäng!

Nu ska jag sova, ska upp tidigt i morgon också.
Vi hörs!


Ps Bilderna från Rochester kommer en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar