fredag 9 december 2011

Senaste nytt.

Det är mycket som händer nu, mycket att tänka på. Det är mycket jobb, samtidigt som jag har massor med tankar som snurrar runt i huvudet.

I dag är det 8 dagar tills jag lämnar London, flyttar. Jag tror inte jag riktigt har förstått det ännu. Det är fortfarande mycket jag vill hinna göra innan jag åker. Jag har börjat packa lite smått, sorterar, rensar och bestämmer vad som ska få följa med hem och vad som ska få stanna kvar. Vad jag ska skicka med mamma och pappa, vad jag ska ta själv. 

Sen sist har jag hunnit med.. 
- ... en dejt med min kära vän, och kollega, Martin. 
- ... Charlotte har varit över på fika och prat.
- ... en middag med tjejerna på Byron.
- ... juice på Joe and the juice.
- ... knåpat ihop en vision-board inför 2012. 
- ... pratat med pappa på facebook-chatten.
- ... Skypat en sista gång med mina favoritsystrar.

Och så en massa jobb på det.

I dag är planen att åka och möta upp Alessandra och ränna runt i Westfield's Shopping Center. Där har de för övrigt en isbana mitt i alltihopa. Med andra ord åker skridskorna med! Sen lär det bli lite mat och så julklappsshoppning så klart! 

I morgon kommer mina föräldrar, jag jobbar hela helgen. På måndag ska jag till Martin på julfest. Sen jobbar jag fram tills jag åker, nästa lördag. Jag vill hinna med en tatuering innan jag åker med (ser lite mörkt ut, jag vet). Jag ska till kyrkan en sista gång på onsdag och säga hej då till alla. Ska julmysa med tjejerna en sista gång innan jag lämnar dem. Eventuellt ska vi försöka hinna med  lite, så kallat, chillkrök här hemma också. Jag ska hinna träffa Krizty minst en gång till, säga hej då till Victor. 

Nu ska jag sätta mig och skriva en lista på allt jag måste hinna med, allt jag vill hinna med och saker jag vill köpa med mig hem

Så här blev min vision board, är svinnöjd!

Ps I kväll ska jag försöka hinna lägga upp bilder från Rochester.

1 kommentar: