onsdag 14 december 2011

Mitt i slutspurten

Just nu är jag väldigt jättemycket mitt i någon sorts slutspurt. Är inne på min sista vecka här i London och i och med det så är det mycket som är inplanerat. Först och främst ska jag jobba varje dag fram tills jag åker. I dag har jag varit och tagit farväl av mitt kära Joe and the juice och sen hejdå-middag med Victor på ett jazz-ställe i Soho där det spelades livemusik. Fruktansvärt trevligt.

I morgon jobbar jag tidigt skift, sen ska jag uträtta lite ärenden på stan. Köpa en resväska, converse och lite annat smått och gott. Sen iväg till svenska kyrkan för julavslutning och säga hej då till alla där och sen raka vägen hem till Krizty för lite sista häng innan jag ger mig av.

På torsdag jobbar jag sent skift, det vill säga börjar klockan 1. Så det blir till att gå upp i ottan och åka till Notting Hill en sista gång, eller kanske Camden. Sen jobb och, efter jobbet, eventuellt lite chill krök hemma i lägenheten. Träffa Tessan och byta julklappar och säga hej då.

Fredag är det jobb som gäller och sen eventuellt en härlig middag tillsammans med alla flatmatesen, som ett sista avslut.

Och på lördag bär det av. Märkligt och lite sjukt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar