lördag 17 december 2011

Farväl London.

Nu är väskorna packade. Övervikt på allihopa, samt en väska för mycket. Kommer bli dyrt, men jag väljer att göra så i alla fall. 

Vi har haft en trevlig middag tillsammans alla flatmatesen. Med vin och hela köret. Tjejerna hade köpt tårta. Vilka tjejer va!

Jobbade min sista dag på jobbet också. Vilka fantastiskt fina kollegor jag har! De överraskade med hejdå-tårta och jag fick ett fint kort av Alessandra. Och så blev det så klart kramkalas. Och så lite tårar. Och skratt. Och tårar igen. Så himla märkligt det där. Känslomässigt väldigt jobbig dag. 

Nu ska jag sova några ynka timmar innan jag ska upp igen och dra iväg till tågstation och flygplats. Den här veckan har det inte blivit många timmars sömn, har vi tur så ser jag inte ut som Dead-Man-Walkning i morgon. Men risken är rätt stor att det är precis just det jag kommer göra.

Nästa gång vi hörs är jag ganska troligt på svensk mark. Konstig känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar