söndag 4 december 2011

Mot Dickens hemtrakter.

Dagen igår började i kyrkan med körsång för min del, vilket gav mig mersmak. När jag är hemma i Sverige igen är det jag som söker upp en kör och börjar sjunga igen! Efter sjungandet kom Laurea och mötte upp mig och vi åkte till Notting Hill och hade en mysig dag på marknaden. Jag gjorde många bra köp. Dagen avslutades på en av pubarna tillsammans med Robert som kom och mötte upp oss. Sen satt vi där i timmar. Kanontrevlig kväll och dag! Jag har inte en enda bild från varken dagen eller kvällen. Väldigt tråkigt på ett sätt, samtidigt måste det betyda att vi hade alldeles för trevligt så att vi helt enkelt inte hade tid att ens tänka på att plocka fram kameran. 

Nu bär det av mot Charles Dickens hemtrakter för lite Christmas Festival. Kameran är med så det blir nog en del bilder som ni får se senare. 

1 kommentar: