söndag 27 november 2011

Vi tjuvstartar julen lite

Vi har haft en supermysig dag i dag tillsammans alla flatmates. Vi är som en familj, det är så jäkla fint! Vi började dagen med lite frukost och sen julmys med saffransbullar, mjuk pepparkaka och glögg. Sen några timmar senare åkte vi till Hyde Park och strosade runt några timmar på Winter Wonderland, vilket är en stor julmarknad med tivoli och hela köret. Inte dumt alls faktiskt. Vi avslutade dagen på Starbucks. Bra dag, riktigt bra dag!

Vi har fått en ny flatmate också, Arthur. Han kom lagom till vårt lilla adventsfika. Där kan vi snacka välkomnande. Jag och Laurea har kommit fram till att vi måste vara helt underbara att flytta in hos! Jag hade lätt velat flytta in hos oss.

...Och i morgon lämnar Nicolas oss. Sjukt trist, jag kommer verkligen sakna honom!! Vi ska ha en sista gemensam måltid i morgon, frukost. Vi tänkte satsa på en fet English Breakfast. Det blir ett fint avslut på en himla fin tid tillsammans allihopa. Om knappt en månad åker jag också.. hur sjukt!?!?!











1 kommentar:

  1. Vi är lätt de människor man vill flytta in hos. Vi är så jäkla awesome! Och btw så kommer jag sno bilderna, jättefina ju :D

    SvaraRadera