söndag 13 november 2011

Med ansiktsmasken på

Japp, har kladdat lite ansiktsmask i facet. Jag håller ju på med mitt lilla projekt att försöka få bra hy. Jag har skippat vanlig mjölk och ersatt den med rismjölk vilket går alldeles galant. Jag saknar typ inte ens riktigt mjölk. Dock är jag inte helt säker på att det ger något resultat, hittills har det inte visat på några underverk i alla fall.

Träningen har jag kommit av mig lite med. Men sen hostar jag ju som en liten gris också, så det kanske ändå är lite okej.

Jag har köpt mig en ansiktsskrubb också. Men jag har inte riktigt kommit igång med att använda den regelbundet ännu. Precis som med ansiktsmasken. Med andra ord har jag inte märkt någon större skillnad på hyn så här långt. Lite bättre kanske det har blivit, men jag vet ju inte varför. I morgon går jag i alla fall  in på vecka fyra (om jag inte är helt ute på promenad) på mitt lilla projekt.

Nu ska jag gå och tvätta bort min ansiktsmask. Sen blire film! (igen) Jag somnade igår. Till Chocolat (min favorit).

Delikatessen, en gång för alla. Nu kör vi.

Ansiktsmasken gör sig tyvärr inte så bra på bild. Stackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar