torsdag 10 november 2011

Jag har inte glömt er!

Hörni, jag har inte glömt bort er och jag skiter inte i er heller. Men min mamma och min lillebror har varit här, så jag har spenderat tid med dem. Och sen har jag jobbat. Jag ska berätta mer för er senare, i kväll förhoppningsvis. 

Planen för kvällen var egentligen utgång, men jag känner mig lite sjuk och stannar hemma istället. Vi ska köra lite filmmys i kväll har vi bestämt. Jag har verkligen inte råd att bli sjuk just nu. Jag har för övrigt bokat flyg hem också. Den 17 december tar London-sagan slut för den här gången. 

Nu ska jag hoppa iväg till bussen och åka och jobba. Men vi hörs i kväll hörni! 

Kram på er.

Jag bjuder på lite engelsk höst.

2 kommentarer:

  1. Kolla in detta:

    http://svt.se/ug/20110209151108/svenskar_utnyttjas_av_de_norska_bemanningsforetagen?&_suid=123

    SvaraRadera
  2. Ja, det låter ju lite sådär... Men jag hade inte tänkt att gå genom ett bemanningsföretag. För jag tror att jag är så bra så att jag inte behöver dom! haha ;-)

    SvaraRadera