onsdag 16 november 2011

Musikaliska drömmar

Ledig dag i dag igen. Jag sitter och tittar på musikalbiljetter eftersom att det är två musikaler jag skulle vilja gå och se innan jag flyttar härifrån, Les miserable och Rock of ages. Planen var att gå på Les miserable i kväll. Men biljettpriserna är helt brutala. Vilket jag visserligen misstänkte. Men det svider ändå lite. Den informationen jag hittar är att det kostar mellan 50 och dryga 80 pund. Per person. Men jag funderar ändå på om man skulle unna sig att gå trots allt.. Lägga undan lite pengar från nästa lön. För i dag har jag inte råd, lönen kommer i morgon. Resten av veckan har jag inte tid. Vi får se när det kan tänkas bli av. 

Jag funderar på vad jag ska göra av dagen i stället. Kanske, en gång för alla, ta mig till V&A? Jag har varit på väg flera gånger förut. Det kanske är dags nu. Jag vet i alla fall att jag ska dammsuga i mitt rum, vika tvätten från tvättställningen. Kanske tvätta en maskin till. Duscha. Bio kanske? Well, well.. det ska nog bli något av den här dagen också ska ni se.

Vi hörs senare. Ha en trevlig dag!


Bjuder på två bilder från när mamman och lillebroren var här, från m&m's world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar