onsdag 2 november 2011

Medan de andra sover...

Nu ska jag snart dra iväg på jobb igen. Mamman och lillebroren ligger här och snusar så fint. Lyckans dem. Planen för i dag.. jag vet inte så noga, de somnade mitt i samtalet igår, så jag fick liksom inte riktigt någon klarhet i det. Men jag tror de tänker komma och möta upp mig på jobbet i alla fall.

I går blev det middag på Nando´s med Leo, mamma och världens största resväska som sällskap. Tänk två sådana resväskor, herregud. Jag blir lite lätt mörkrädd. När jag åker hem lär det bli taxi till flygplatsen, det är fan inte hållbart att hålla på och släpa två väskor som nästa är större än jag själv, upp och ner för tunnelbaneperronger, bussar, tåg och annat roligt. Nej, någon måtta får det vara!

Jag tyckte det hela var lite lätt ironiskt, och därmed också väldigt roligt.


Men nu, som sagt, jobb.
Vad ska ni göra i dag? 
Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar