måndag 27 februari 2012

The weekend

Helgen började med avskedsfest för mina fina vän Love som drog till Turkiet för att jobba och ha det bra i 9 månader. Det blev en tidig och nykter kväll och jag var hemma redan vid ett, halvtvå.


Lördagen blev det inte mycket nyttigt gjort. Jag och mamma gick en promenad till centrum, men det var väl ungefär det mest spännande som hände under den dagen.... tills kvällen kom. Kvällen spenderades tillsammans med Sebastian och David. Vi käkade sushi-middag (Josephine och Malin, hör och häpna! PS det var på mitt initiativ, det där med sushin) och sen blev det biljard på RoQ med livespelning som avslutning. Riktigt fin kväll.


Jag är egentligen en smurf, det är därför jag är blå i ansiktet............
Söndagen gick ungefär i samma tecken som lördagen. Det blev lite övningskörning, lite träning på friskis och lite Wallander. Sen var helgen slut och här är vi nu. Ny vecka, nya möjligheter!






1 kommentar:

  1. Vad stolt jag blir att du tog initativ till sushi! smakade det bra?

    SvaraRadera