onsdag 8 februari 2012

Ibland bara vänder det

När jag vaknade i morse kände jag bara nej, nej, nej. Jag ville verkligen inte upp och jobba, jag ville inte ha en dag till av motgång och hårt arbete utan resultat. Jag var väldigt negativ och bara allmänt anti..

Vi delade upp oss, halva gänget i centrum och halva provade att ställa sig vid Campus-området för att se hur det funkade där. Jag var vid Campus. Precis innan vi hade satt igång kändes det sjukt jobbigt, jag ville inte. Men vi körde i alla fall igång. Och jag har träffat så mycket roliga, spännande och intressanta människor i dag! Det är inte riktigt klokt faktiskt. Dessutom har jag slagit person-bästa och allt bara vände. Jag har pratat med massor av engagerade och positiva människor och dagen känns bara helt toppen!

Nu ska vi äta lite plockmat och sen avslutar vi dagen med film och godis, och så hoppas vi vakna upp med samma känsla i morgonbitti! Ha en trevlig kväll vänner!! 


Den här bilden har jag som skrivbordsunderlägg, vet inte var jag hittade den, men jag älskar känslan i den! Så här vill jag spendera hela sommaren tillsammans med mina underbara vänner som just nu är ute på vift och som jag saknar något enormt! Oj, vad vi ska ta igen all förlorad tid i sommar!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar