måndag 13 februari 2012

Hej på er!

Hej, ni har ju blivit ett helt gäng! Kul, hej!! Välkomna!! Kan ni inte berätta något om er själva? Vilka är ni, hur hittade ni hit, vad sysslar ni med, ett fint minne eller bara vad ni känner för... Det vore himla fint att få läsa något från er också!

Just nu är det inte så mycket som händer. I dag fyller två av mina närmsta vänner år! Josephine och Nicolina. Eftersom att Josephine inte är hemma ute är ute och upptäcker den stora vida världen kunde jag inte fira hennes dag tillsammans med henne, men jag hälsar henne ett stort grattis här i stället (jag har skickat ett sms också). Nicolina däremot befinner sig ju faktiskt i samma land som jag, så i dag har jag varit på födelsedagsfika minsann! Trevligt. 

I helgen firades det också med middag och utgång.. och sen i går blev det givetvis en så'n där riktig söndag.. ni vet en så'n när man bara sover tills man vaknar, kanske duschar, äter något onyttigt och tittar på tv hela dagen. En så'n var det igår. 

Annars jobbar jag på. I dag var det jobb, i morgon är det jobb och resten av veckan är det jobb. Det är bra det, men slitsamt. Jag har kommit fram till att det här jobbet inte riktigt går att jämföra med något annat, det finns inte ens några andra situationer som är lite jämförbara. Det är ett ganska märkligt jobb faktiskt. Men mer om det en annan dag!

Nu ska jag sova, i morgon hoppas jag ha lite tid för att skriva en längre, vettigare, mer välarbetad text som jag har i tankarna. Vi får se vad det blir. Ta hand om er så hörs vi!

Älskar denna bild! (inte för att den har något med min vackra text att göra, men vadå..!?)
Erin Wasson fotad av David Mushegain.

1 kommentar:

  1. Tack Jullan! Och tack för ditt fina sms! Saknar dig massor! <3

    SvaraRadera