torsdag 10 maj 2012

King of Africa

Försöker finna styrka till att packa. Går väl lite sådär. Försöker komma på hur jag ska packa, och vad för sorts kläder jag ska ta med mig. Ska jag tänka sommar, vår eller något mitt emellan? Vad jag har förstått det som så är det just nu inte den varmaste perioden i Sydafrika. Det ska visst vara någon form utav vinter där borta. Runt 20 grader har jag läst mig till på lite olika ställen. Men är det inte typ 20 grader här hemma just nu?? Och inte går vi runt med shorts.. Inte varje dag i alla fall... eller...? Kanske är det som våren här hemma?? Det är liksom det där som är så himla knepigt. Tar man med sig långbyxor då eller?? Eller shorts? Kanske borde ta båda.. Borde man ta med sig strumpbyxor om man ska ta med klänning? Ska ju dessutom till London sen.. men där verkar det typ samma väder, så det varken försvårar väl eller förenklar egentligen.

Ja, ni förstår ju, jag har en hel del bekymmer med den här packningen... Men vi ska nog kunna lösa det här, förr eller senare liksom.

Medan jag väntar på att styrkan ska komma till mig taggar jag lite med den här gamla godingen;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar