söndag 27 maj 2012

Birthdaykid

Till London har sommaren kommit. Resan från Sydafrika gick helt enligt planerna, utan förseningar. När jag kom hit kom Laurea och mötte mig vid tuben och så gick vi hem till dem och lämnade grejer, bytte om och gjorde oss klara för Michelle's födelsedagsfirande. Det blev en trevlig och rolig kväll.

I går var det dags för nästa födelsedagsbarn, min lilla Laurie. Dagen skulle firas med picknick i mitt älskade Hamstead Heath, med hattema. Det var massor med folk där uppe på toppen, alla var så lyckliga. Det var så sjukt härlig stämning! Även vi blev ett riktigt härligt gäng och gick inte från parken förns klockan hade passerat åtta på kvällen. Då fortsatte vi hem till en utav Laurea's vänner och hängde där ett tag tills vi gick vidare allihopa till en annan av Laurea's vänner, där vi även blev kvar över natten. Sjukt härlig dag, kväll, natt!!


Nu ska vi snart tralla iväg till en annan park där dagen ska spenderas och sen i kväll ska jag träffa Martin och gå på bio. Det blir fint det!









3 kommentarer:

  1. undrar oroligt; Har du tagit med en afrikan i bagaget?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är ju en tiger....

      Radera
    2. Ja, men det ser jag ju nu... Hoppas bara han är vänligt sinnad. ;)

      Radera