söndag 14 augusti 2011

Låt mig få klaga lite bara.

Gruppbild från när vi var i Brighton för ca tre månader sedan. Jag älskar för övrigt att jag står på knä.
Vad är grejen liksom?

Min hy är kass, håret ser för taskigt ut och jag behöver klippa mig. Mina naglar ser också för taskiga ut. Både på händer och fötter. Ska fixa till tånaglarna så bra det går nu. Händerna är det värre med. Jag får ju inte ha målade naglar på jobbet. Och det är också därför det har blivit som det har blivit, det är därför de nu ser för taskiga ut. Jag måste få fixa och måla och känna att de är fina. Funkar inte annars.

Nu ska jag gå och steka lite köttbullar och koka makaroner, färga håret och hänga tvätten. Alltid något liksom. Förhoppningsvis blir det en klippning inom en snar framtid också. Känner att det verkligen skulle behövas nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar