fredag 27 januari 2012

I'm always somewhere else, because life is to good



Hej vänner, long time no see. I know... förlåt mig för det.

Men vet ni, jag har haft fullt upp! Dels så söker jag ju jobb för fulla muggar och sen är det övningskörning som gäller och inte minst så träffar jag nära och kära, vänner och bekanta. Och det är inte fy skam det inte!

Som vanligt har jag också planer för flera år framöver, de tidigare ändras hela tiden, byggs på och livet känns fortfarande jävligt fint!

Inte dumt alls faktiskt. Men hörrni, jag ska bli bättre på att uppdatera er, det här är ju inte riktigt rättvist. Ta hand om er så länge så hörs vi snart igen, jag lovar!

1 kommentar:

  1. sv; njaa, eller jag har mammas käke och kindben, allt annat är "pappas" :P däremot är vi väldigt lika på insidan, hehe :) men det är väldigt många som tycker vi är lika, beror nog mycket på att vi har samma ansiktsform! :)

    SvaraRadera