tisdag 3 januari 2012

Gott nytt allesammans!

Jag har liksom lite lyst med min frånvaro här på sista tiden. Jag vet. Anledningarna till det är flera. En av dem är att jag har haft min dator på lagning (de ringde om den i dag, så nu ska jag bara åka och hämta den), en annan är att jag har varit i Danmark över nyår och en tredje är att jag helt enkelt har prioriterat att umgås med vänner och famlj.

Nyåret i Danmark var riktigt fint och tills nästa år kommer det bli ihågkommet som "det mest annorlunda nyåret ever". Inte illa alls faktiskt.

Vad som står på "att-göra-listan" idag är att uppdatera CV:t och börja söka jobb och sen i kväll ska jag och mamma gå på Fotografiska. Blir himla bra det där. Sen ska jag läsa, och pula lite i rummet också. Känns redan som en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar