söndag 22 april 2012

Lördag och söndag är det vi kallar helgen


I går började jag dagen lite segare än jag hade tänkt mig. Men så kan det bli ibland. När jag väl hade fått rätsida på vad jag skulle göra med alla fria timmar den dagen blev det ett hår färgat och sen en långkväll med fina vänner. Från fyra till långt in på småtimmarna bara hängde vi, käkade pizza på golvet, drack mosserande jordgubbsvin, tittade på ett oändligt antal youtube-klipp, lyssnade på massa skön musik, drack mera vin och tog en nostalgitripp i musikens värld. Jäkligt fin dag!

I dag har det inhandlats födelsedagspresent till mig själv. Från mormor och Micke. Ett par nya träningsskor + ett set med träningskläder. Skorna!! Åh. Sen lite jobb och övningskörning på det. I morgon är det en ny vecka som till största delen kommer bestå av övningskörning på bilskolan, träning, jobb, teori-plugg och så lite övningskörning på hemmaplan också. Kan ju bli hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar