söndag 8 april 2012

Det kändes som att vi aldrig hade lämnat varandra, London och jag

På vägen till London drabbades jag av stora förseningar med flyget på grund utav tekniska problem. Så, i sex timmar satt jag på Arlanda. Inget vidare. I de timmarna hade det varit fint att inte ha åkt själv, sjukt rastlös blev jag. Men, efter mycket om och men, var jag framme i London och på Victoria Station runt midnatt i stället för runt 20, lokal tid. Sjukt irriterande. Men vad ska man göra. Jag blev i alla fall uppmött av Tessan och så tog vi en taxi hem till henne. På lördagen satt Tessan barnvakt hela dagen så jag hängde med Laurea, Ellinor och deras nya vänner. Och på kvällen vankades det så klart utgång, på mitt bästaste ställe ever. Sound track club. Det var faktiskt en sjukligt bra kväll och på bussen hem träffade jag och Tessan på tre väldigt underhållande killar. Vi önskar att fler vore som dem.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar