torsdag 8 mars 2012

Jag har ett mål!

I dag har jag, för andra dagen i rad, av egen kraft klivit upp klockan sju och gått ut och tränat. I dag både sprang jag och gjorde några styrkeövningar. I går blev det bara en rask promenad, trots att det var vårväder med sol. I dag faller snön. Det hade man aldrig kunna tro om mig.

Men jag har ett mål. I sommar ska jag springa halva Lidingöloppet och eventuellt ytterligare något lopp. Dessutom ska jag bli av med allt jag lagt på mig under min tid i London samt väcka mina gamla muskler till liv igen. Och ska jag lyckas med det här.. ja, då gäller det att ligga i!

Faktum är att det är sjukt skönt att vara igång igen! Jag är tillbaka. Dessutom har jag ju alltid velat vara en morgonmänniska. Jag slår två flugor i en smäll, det är nu jag har min chans!
Är ni med mig!?





























1 kommentar: