måndag 26 mars 2012

I mitt huvud

Jobbet är slut och nu är jag ledig i en och en halv veckan. Nästan. Skulle ha varit.

I dag ringde de från Konsum och undrade om jag inte kunde komma och jobba lite i veckan, och pengar är ju aldrig fel, så det sa jag ju så klart ja till. Så nu blir det minsann lite jobb den här veckan också, trots allt. Men bara några timmar. Och på fredag bär det av till London för att hälsa på mina fina tjejer! Längtar!!

I övrigt är det full fart i min lilla värld, i mitt lilla liv. Planerar för fullt inför sommarn, inför hösten. Inför resan till Sydafrika och lite roliga saker så här på vårkanten. Planerar och fixar även lite med studier som är tänkta att äga rum i början av sommaren, lite olika lopp som ska springas. Och så vidare, och så vidare, och så vidare! Bara massa roligheter!

1 kommentar: