torsdag 27 januari 2011

Klättrar på väggarna som Batman

Oj, vad jag är trött på att bara gå hemma och inte göra någonting just nu! Jag klättrar snart på väggarna här hemma! Jag sov rätt länge, vilket var skönt. Jag vaknade liksom utvilad av mig själv. Helt underbart! Sen blev det ett samtal till apples support för att min dator är lite knasig och sen ett långt samtal med bästaste Josephine. Det var längesen. Vi har varit så dåliga både på att ses och telefondejta det senaste halvåret. Huvaligen! Alldeles för mycket jobb, det är hela saken. (Jag klagar inte, bara konstaterar).

Jag har faktiskt varit lite duktig och gått två postutbildningar hemifrån idag också, så lite nytta har jag allt gjort! Och i morgon ska jag jobba halvdag för att mjukstarta lite efter att jag varit sjuk så länge. Det blir nog bra det där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar