söndag 30 januari 2011

En plan B hade ju underlättat

Den här dagen känns sjukt ohälsosam, eller sjukt hälsomsam. Kan inte riktigt bestämma mig. Jag har inte ätit någonting vettigt ännu, trots att jag varit vaken, och uppe, sedan nio. Men lite godis har jag ätit i alla fall och lite chips och druckit ett glas cola.

Jag har massor att fixa till en avskedspresent och det går åt helvete, rent utsagt! Den stora datorn samarbetar inte alls, den har lagt ner hela verksamheten. Så jävla illa är det! Bajs på det. Jag behöver verkligen ha den nu, den måste samarbeta. Nu måste jag komma på någon plan B. Det går ju inte. Jag vill inte. Så hade jag en plan och skulle lösa mina problem genom att betala någon att fixa åt mig, men då finns det inga jävla nummer på hemsidan. Det. Här. Är. Inte. Okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar