fredag 12 oktober 2012

Det där som snurrar i min skalle, det där som ekar av tystnad.

Det är så mycket som snurrar runt i min lilla skalle just i detta nu. Så mycket funderingar om ditten och datten. Fram och tillbaka. En del som känns så långt borta. Så mycket jag är nöjd med, och så mycket jag är missnöjd med. Så mycket jag vill ändra. Så mycket som fungerar och så mycket som inte fungerar alls. För mig, och för andra.

Vill bara skriva, rita, måla, sticka, klippa, klistra. Vara kreativ.

Men jag hinner inte. Jag orkar inte. Jag har ingen inspiration.

Det är på gång. Måste bara hålla ut lite till. Snart så.

Helt osammanhängande inlägg. Men det är så det är i min lilla skalle för tillfället också. Så det känns ju logiskt. Det är som en tystnad som bara skriker och skriker och blir hes av allt skrikande. Den vill ju så himla gärna få fram sitt budskap. Men ingen hör. Det bara ekar av total tystnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar